sábado, 6 de marzo de 2010

Convocatoria al VII PREMIO CESAR SIMON DE POESIA


Begoña Pozo, infatigable en su visibilizar poéticas, promover incentivos a la lectura y posibilitar la poesía en castellano tanto como en valenciano, es una de las personas que asegura en este premio una admirable selección y rigor de los textos que año por año vienen llegando a la final así como el que finalmente obtiene el galardon.
.
.




El Aula de Poesía del Vicerrectorado de Cultura convoca este premio que debe su nombre al poeta valenciano de Templo sin dioses. La propia Begoña Pozo, nos explica:


"Si alguna cosa pretén l’Aula de Poesia és precisament crear un espai on puga nodrir-se aquesta activitat poètica de la comunitat universitària. Un espai que permeta traure a la llum alguns versos d’aquesta marea poètica oculta, per tal que el autors puguen, entre altres coses, contrastar la seua escriptura, reflexionar sobre ella i, mitjançant el coneixement d’obres ja consolidades, disposar de més recursos per enriquir-se. Un espai que vol evitar, tot plegat, que la soledat i el silenci de l’escriptura vagen més enllà del necessari, que cap itinerari poètic deixe de consolidar-se a causa de la inexistència de llocs de trobada i reflexió que l’impulsen cap endavant."


Me consta que es un Premio cuyo jurado (Jenaro Talens, Begoña Pozo, Antonio Méndez Rubio, José Luis Falcó y Vicente Gallego) representa una mirada crítica y una subjetividad instruida y ecuánime que invita a presentarse.

El tema, metro y rima serán libres.

Entre 30 y 60 poemas o entre 500 y 700 versos.

Tenéis de tiempo hasta el 10 de mayo de 2010.

-

-

¡¡¡Animaros!!!

-

-

Bases del Premio CÉSAR SIMÓN de Poesía

http://www.uv.es/cultura/v/docs/aulapoesia.htm


http://vrcultura.uv.es/cultura/aulapoesia/premiocsimon10.pdf